Cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al șaptelea an consecuriv a fost desemnat Louis Vuitton, conform unui studio realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor.

Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ţinut cont de performanţele economice realizate de brandul citat, dar şi de interviuri cu clienţii brandului.

rochii missgrey

Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, şi compania elveţiană producătoare de ceasuri Rolex, clasată pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.

Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mică distanţă, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).

Prada ocupă locul al şaselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al şaptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nouălea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.

Clasamentul a fost realizat ținând cont și de alte criterii, precum istoria, tradiţia şi măiestria fiecărui brand în parte.


Categories: BlogModele, evenimente, moda, noutati, top

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

«
»


24 Comments, Comment or Ping

Reply to “Cele mai valoroase brand-uri din lume pe BlogModele”

You must be logged in to post a comment.