Chanel ne-a obisnuit deja cu produsele oarecum ciudatele din colectiile sale. Casa de moda franceza vinde un accesoriu in forma de minge de baschet, care urmareste indeaproape tendinta designerilor de a comercializa obiecte de zi cu zi ca accesorii de lux.
Obiectul are ca inspiratie Toronto Raptors, echipa profesionista de baschet din Toronto, Ontario, Canada, care a castigat primul titlu din istoria NBA, dupa ce a invins-o pe Golden State Warriors.
Asta inseamna ca jucatorii echipei vor adauga la colectia lor de bijuterii acest produs Chanel, tinand cont ca au invins. Nu stim cine altcineva ar cumpara acest accesoriu, dar e sigur ca nimeni nu ar purta asa ceva in public nici macar de dragul logo-ului Chanel.
Accesoriul valoreaza 2.300 $ si vine un lant auriu care se infasoara pe mingea de baschet. Criticii de moda sustin ca aceasta este cea mai proasta chestiune legata de sport.
Nu putem spune ca suntem cu adevarat surprinsi de acest lucru, avand in vedere numarul de produse pe care le-am vazut si care sunt la fel de ridicole precum pretul lor.
Cu cativa ani in urma, Louis Vuitton a inceput sa vanda un set de ping-pong de 2.000 de dolari.
Chanel a avut cele mai multe articole ridicole, inclusiv un skateboard de 7.700 USD si o placa de surf de 8.900 de dolari.
No Comments, Comment or Ping