TOP 3CELE MAI CIUDATE ACCESORII CREATE DE BRANDURILE DE LUX

TOP 3CELE MAI CIUDATE  ACCESORII CREATE DE BRANDURILE DE LUX

Brandurile de lux sunt menite sa propuna sezon dupa sezon piese originale si inovative, care sa surprinda publicul si sa ramana in istorie drept etaloane ale nonconformismului si extravagantei. Insa, adesea, designerii se intrec pe sine insisi creand fie articole vestimentare, fie accesorii, care sunt la granita dintre excentric si ciudat. Geanta in forma de caine, de Thom Browne Creata dupa rasa catelului designerului insusi, dachshund-ul Hector, geanta din piele intoarsa poate fi mai scumpa decat o chirie in centrul unei metropole. Pretul gentii in forma ...

Read More

Vedete autohtone in tinute spectaculoase la Elle Style Awards

Vedete autohtone in tinute spectaculoase la Elle Style Awards

Saptamana trecuta a avut loc Elle Style Awards, unul dintre cele mai asteptate evenimente mondene ale sfarsitului de an in Romania. Tocmai de aceea, nu este de mirare faptul ca vedetele autohtone s-au inghesuit sa participe la eveniment purtand vestimentatii care mai de care mai spectaculoase, in mare parte apartinand brandurilor de lux internationale. Iata ce alegeri au facut!  

Read More

Lansarea primului magazin Dolce&Gabbana din România

Lansarea primului magazin Dolce&Gabbana din România

  Brandul italian Dolce&Gabbana, a deschis primul boutique în Capitală, situat în galeria comercială The Grand Avenue din hotelul Marriott. Magazinul care se întinde pe o suprafaţă de peste 300 de metri pătraţi este cel mai mare din galeria comercială de lux din Bucureşti. Investiţia aparţine lui Robert Coman, cel care deţine şi francizele brandurilor Valentino şi Roberto Cavalli, şi a depăşit suma de un milion şi jumătate de euro.   Mobilierul de lux, candelabrele, dar şi alte detalii impuse de casa de modă italiană au ...

Read More

Cele mai valoroase brand-uri din lume pe BlogModele

Cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al șaptelea an consecuriv a fost desemnat Louis Vuitton, conform unui studio realizat de compania de cercetări de piaţă Millward Brown Optimor. Celebra casă de modă franceză, al cărei director de creaţie este Marc Jacobs, a fost evaluată la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ţinut cont de performanţele economice realizate de brandul citat, dar şi de interviuri cu clienţii brandului. Louis Vuitton a învins în acest ...

Read More